aradaderede merhaba biz cerrahi bölümüne gittik orda 2 tane krem vermisti karıştırıp poposuna sürdüm ılık banyo uygulamasida yaptım ılık suya oturttum yani 15 dk günlük demişti doktor evet bizimde geçti gibi oldu sonra tekrarladı tekrar krem kullandım hala kabızlık oluyor ara ara şurup vererek idare etmeye çalışıyorum yediklerine dikkat ediyorum meyveleri elma armut kabuğuyla yesin demişti Dr öyle vermeye calisuyorum günlük mutlaka çorba yapıyorum zeytinyağı ekliyorum sebze yemesine dikkat ediyorum kuru kayısı yiyordu ama artık yemiyor onun dışında başka birşey yapmıyorum yani gecsede kabizlik olunca yine tekrarlıyor ne yazikki