Rabbim şifa versin hiç bir bilgim yok ama bir hemşire arkadaş geçen bahsetti beta hastalığı geçiren bebeklerde çocuklarda kullanılan ilaçlardan sonra döküntü oluyor diye aklıma direk o geldi ama tabiki konunun uzmanı değilim bir bilgiye sahip değilim inşallah tez zaman da şifaya kavuşur kuzum