Sanal Soru başlıkta hanımlar 🥲 sen bide 4 yaşı gör sen bide ergenliği gör gibi iç karartıcı yorumlar olmadan 3 yaş sendromunu atlatan annelerden fikir öneri istiyorum. Her gün bi kriz her sabah lütfen bugün az ağla oğlum diye anlaşma yapıyorum. Resmen bizi yönetiyor sürekli bi mızmızlanma koca koca adamlarız bi çocuğun elinde maymuna döndük . 37 aylık oldu oğlum çok korkak ürkek bu ara sesten korkuyor her ay korkacak bişey çıkarıyor . Bi ara kızıp sert olmayı denedim baktım daha da agresifleşti bundan sonra hep suyuna gideyim diyorum . Dua falan varsa o tavsiyelere de açığım 😁
569767 Sanal bi 3 yaş çocukzedesıde ben varım bacım babadan destek yok çocuk huysuz tükendimm.kelin ilacı olsa basına sürer derlerya o durumdayım Allah yardımcımız olsun inşAllah
Birbebetoannesi Sanal Ayy kendimi gördüm kısmen 😃 kreşe gidiyor hafta içi Allah tan 😀😍 ben 33 kere ya Şafi, 33 kere ya Kuddüs, 33 kere ya Reşid okuyorum her aklıma geldikçe . Bir de 41 kere ya şahit..
iki_prensesannesi Sanal bendekilerin biri 3.5 yaşında diğeri 2 yaşında ikiside sendromda anlayacaginiz 😂😂 ben pedegoga gidiyorum en güzel çözüm
niluna Sanal benimki kreşe başladı evdeyken çıldırtıyor evde yokken özlüyorum öyle bir hal içindeyim 🤣 bu arada kızım bana hiç sorun çıkarmadı 3 yaşına girene kadar kaka bok diyor bana vuruyor herşeye itiraz ediyor sıkıldım diye ağlıyor desiğiniz gibi sert davranmakta çözüm olmadı bakalım hayırlısı 😀
Sanal 569767 bizde de baba desteği yok sayılır babası aslında çok istiyor oynamak uyutmak yemek yedirmek ama her şeyi benimle yapmak istiyor bu ara bide durup durup bi anda halının ortasına oturup ağlamayar başladı illa ben kucağıma alacam
Sanal Birbebetoannesi kreşe gitse keşke tüm maaşımı veririm o derece ama gitmez defalarca oyun gruplarına götürdük bensiz sınıf kapısından girmiyor . Dualar gerçekten sakinleştiriyor mu ya Allah affetsin de bebekken de hep okurdum sanki bi değişiklik olmazdı 😅
arelinannesi1 Sanal ay bi tek bizde zannediyordum bu gidiyor halinin ortasına oturuyor ellerini de bağlıyor küsüyor ama herşeyee en basitinden yemek sıcak annecim yavaş yemek sıcak diyorum kalkıyor gidiyor küsüyor 😂😂😂
Birbebetoannesi Sanal İlk etapta tabi zor oluyor ama yavaş yavaş alışması gerekiyor siz ne kadar kararlı durursanız zamanla alışıyorlar 🌸 gönülden istedikten sonra Allah ın izniyle olur , felak , nasr, ayetel kursi tüm bildiklerimi okuyorum işte ☺️
Sanal iki_prensesannesi pedagog bende düşünüyorum nasıl bi yönlendirme yapıyor oyun terapisti gibi oyunlar mı oynuyor
iki_prensesannesi Sanal bizim durumumuz biraz farklı biri Atipik otizim diğeri Dehb o yüzden bizim daha çok seans gibi oluyor
sesenese Sanal valla ben kendimi balkona kitliyorum arada resmen cocugumdan kaciyorum gercekten bi sal beni diyorum 😂 benim kizimda sesten korkuyordu hala var biraz tamis sesi matkap civi cakma motorsiklet sesi kulaklarini kapatip aglardi ustune gidince iste korkma etme diyince olmuyo daha cokusteliyolar korktugunu soylediginde biz biter birazdan diye diye artik eskisi gibi yok tamamen ortadan kalti demiyorum dikkat cekmeye calisiyokar galiba oyle oyle azalir sanirim
Sanal sesenese evet matkap sesi mikser sesi bu ara bunlardan korkuyor evde mikser çalıştıramıyorum bugün mağazada verilen anonstan korktuğunu da fark ettik 🙄
sesenese Sanal oda var tabi metroya binerken ki o anonstadan korkuyo bizimki mikser sorununu soyle kapiyirum mutfak ve iturma ifasinin kapisini kapatiyorum tamamen defil hafif aralik izaman az ses gelir diyorum ses kesilince kendi geliyo ve bittimi anne diyo bende vitti diyorum cocuk doktiruna bu korku olayini doyledigimde psikaytri onunla ilgileniyo dedi ama iste cağnım memleketimde randevu bulamiyorsun ki goturesin
Sanal arelinannesi1 ay ne komik çocuklar var ya 😂😂adı üstünde çocuk işte ama o an çok sinir bozucu oluyor