Kendimi cok suclu hissediyorum 7 aylık bebeğim herkeste agliyor ben ve babası hariç babaannesi halası amcası vb Hemde acı cekiyormus gibi hıçkıra hıçkıra bu durum 4.ayda basladi ve hala ayni devam ediyor oldukça muzdaribim genel olarak evde oldugumuz icn sessiz bir ortamda buyuyor parka vs goturemiyorum kimsemdw yok burda gurbetteym ne zaman gecer bu herkese ağlama nolur biri soylesin gercekten cok yorucu bi durum🥲