Aynı durumdayım yarım saatte bir uyanıyor karnı tok birine desem dediği ilk şey karnı aç kelimesi oluyor. Yıldım artık senin gibi bende ağlıyorum millete helal olsun bi yatırıyorlar çocuk sabaha kadar uyuyor bizde nerde bacım habire emzir yatır kalk döngüsü içine girdim en fazla 1 saat uyuduğunu gördüm 😂