Bende yaklasik bir haftadir veriyorum kizim 1.5 yasinda doktor 1 olcek dedi bende bir tatli kasigi kadar anladim sonra alirken tekrar eczaciya sordum evet bir tatli kasigi kadar verebilirsin dedi bende tatli kasigi veriyorum ama tam doldurmuyorum herhangi bi şikayetimiz de olmadi