Merhaba bebeğim 9 aylık bir ay bir hafta kadar önce ek gıdayı reddetmeye başladı tam sekiz aylıkken dişleri patladı sonra ara ara az da olsa yiyordu ta ki 20 gün öncesine kadar şuan birde üstüne bir haftadır hasta ilaçlarını vitaminlerini bile iç iremi yorum hatta şu bile içmediği günler oluyor kaşıgı gördümü deliriyorum resmen bir iki teklif mi ettim kaşıkla yemek yada ilaç bir saat boyunca yüzüme bile bakmıyor ısrar edersem krize giriyor durmadan emmek istiyorum gece sabaha kadar uyanıyor gündüz uykuları emerek uyuyor bıraktırdığım an uyanıyor ve ağlama krizine giriyor kendi vücuduna vuruyor bile bazen o kadar çaresizim ki şuan artk dokunsalar ağlıyorum bana duyuyordur diyor herkez ama 9 aylık bebek sadece anne sütü ile doyarmıki doydu sayalım durmadan tok olan bebek emer mi lütfen başına gelen varsa bana yardımcı olabilir mi