yasemindenizg Kızlar gebelikte aldığım 2 numara bezlerim arttı nasıl değerlendirebilirim migrostan almıştım
lilanasi yasemindenizg benim karşı komşum pet yerine çocuğunun kalan bezlerini kullanıyordu daha rahat ettiğini söylemişti
annebalim_ yasemindenizg adet döneminde kullan ben öyle yaptım çok alıştım 1 2 numara çokta arttı adetım yoğun olduğu günlerde kullandım ha ben kullanmam dersenız de bı ihtıyacı olana verebılırsınız
merkursavascisi_06 yasemindenizg sonrasında bebek düşünmüyosanız birilerine hediye edebilirsiniz. Ya da biri yazmış adet döneminiz yoğun olursa o zaman da kullanabilirsiniz
yagmurkokusu_ lilanasi aynen doğru demiş lohusalığımda hep kullandım inan pedden daha rahat hatta hasta bezinden daha rahat
Annonimmm annebalim_ sızıntı yapmıyor mu ya sonuçta yapışmıyor pet gibi kayma vs yapar diye düşünüyorum
lilanasi yagmurkokusu_ doğumdan sonra regl olmadığım için denemedim ama komşum da çok rahat olduğunu söylüyor pet hiç almıyorum dedi oğluyla beraber kullanıyorlar mis bezi😀 regl olduğumda bende mutlaka deneyeceğim
annebalim_ Annonimmm uzun surelı durmuyor ıkı saat falan bıde evde kullanıyorum sık sık lavaboya gıdersen bsy olmaz😃😃
yagmurkokusu_ lilanasi aynen çok rahat bende 13 gün çok sıkıntı çektim azalması gerekirken fazlalaştı o arada hemen küçüklük bezini çıkardım geçen düzenlerken görmüştüm hemen taktım 2 gün kurtarıcım oldu bir de sürekli evdeyiz ya mis gibi emiciliği yüksek 😂😂
bikahveicelimmi yagmurkokusu_ nasil takiyorsunuz sabit duruyor mu ki kaymiyor mu mantikli geldi ama nasil yapilir anlayamadim
yasemindenizg cokbilmismom yakınımda olsa verirdim bende büyük numarasıni Alican onun için yol aradim
yagmurkokusu_ bikahveicelimmi kenarlarını bir güzel açıyorsun o bürüşüklüğü gidiyor kilodunun üstüne koyuyorsun kaymıyor
ceylin3871 yasemindenizg Regl dönemlerinde cırt cirtlarini ve kenar büzgülerini yırtarak ped olarak kullanabilirsiniz daha rahat oluyor 😂 tecrübe sabit
defnemomm_ yasemindenizg bir bebe daha yaparak:))) Kız şaka bir yana da ben kullanıyordum regl olumca
yasemindenizg defnemomm_ daha olmadım emziriyorum ne zaman olurum bilmiyorum ki ama kullanamam kıyafet ten belli olur