Merhaba herkese. 7 buçuk aylık bebeğim 4. Aydan sonra meme reddi yaşadı ve emmiyor sütüm var ama sağım yapmaya vaktim olmadığı için sagim da yapamıyorum. Ve emmesini o kadar cok istiyorum ki. Yapmadığım şey kalmadı artık uykusunun en derin zamanında bile almiyor asla. Ama aklima suan sey geldi. Acaba silikon göğüs ucu kullansam geri döndürebilir miyim. Çünkü biberon kullaniyoruz. Sizce gec kalınmış bir fikir mi yoksa denemekte fayda olur mu?