merhabalar şimdi şöyleki ilk etapta yani ilk bir yıl sürekli bı aşı muhabbeti oluyor bu sebeple siz alır almaz bir veterinere götürün bı muyane etsin kaydını yapsın ondan sora zaten veterine size nezamanlari getireceğinizi söylüyor ki zaten mesaj da geliyor zamanı gelmeden iki gün önce falan yani sistemli şekilde takip sağlanıyor veteriner eşliğinde bu şekilde aklınız kalmaz içiniz rahat olur iyi geceler🌸🌸