Prensesannesi___
Yapabilirsin bunu sıkıntı yok ama kırmızı olmamalı elma sarı ve tatlı olsun kabızlık yapar. Kırmızı meyve sebzeler çok daha sonra veriliyor bizim doktorumuz o şekilde söylemişti. Hatta seviyorsa elma suyunu biberonuna koyup tabi az olmak kaydıyla arada bir olmak üzere içirebilirsin.
Yine bunların hepsini deneyerek bebişini gözlemleyerek yapmalısın doktorunada mutlaka danış. Meyveleri sırayla deneyip örneğin bir gün armut püresi verip sıkıntı olmazsa ikinci gün armut ve elmayı karıştırıp püre yapıp verebilirsin böyle böyle ilerlersin. Yine doktorum beni bu şekilde yönlendirdi ☺️
Birde anne tavsiyesi olarakta yaptığın her ek gıdanın içine bir çay kaşığı kadar hakiki zeytinyağı koy kabızlık için iyi geliyor tuvaletini yaparken zorlanmasın minik:)