Anneler oğlum 3 aylık öne doğru bi deneyim dedim bana doğru normal de M pozisyonu yapıyorum evet öyle doğru olduğunu biliyorum ama dışa dönükte M şeklinde oldu korktum bu çok ayrık değil mi bacağına bir zarar gelmiş midir gece gece korktum ya hiç zorlamadım direk koydum ama korkuyorum bisey olmuştur diye hiç kanguru kullanmadım hayatımda beni aydınlatırsanız sevinirim
 