Senamoms bende öyleydim maalesef kaç kez bıraktırmayı denedim maalesef olmadı 2,5 yaşında 2 hafta olcak keseli ben son raddeye gelmiştim artık ihtiyacı olmadığına ve yeterince anne sütü aldığına karar vererek 3 günde bıraktık benim oğlum aşırı derecede bağımlıydı birden kestim memeye sadece tuz sürdüm annecim artık meme acı olmuş süt kötü olmuş dedim memeyi uçakla gönderelim artık başka bebeklere gitsin onların ihtiyacı varmış sen abi oldun Kocaman oldun artık ihtiyacın yok diyerek bıraktık belki de artık çok iyi anlayabildiği için herşeyi hiç zorlanmadan bıraktık, tabi senin kararın ama bence 2 yaşına kadar emmeli 🙏🏻