45 günlük bebeğim sanki otomatik ayarlanmış gibi gündüz uykularında 30. Dakikada gözlerini açıyor. Ne kadar uykusu olursa olsun tam dalıyo derin uyuyo heh diyorum şimdi bi iki saat uyur. Ama yok çok güzel uykuya dalıyo tabi dalması için bi saat uğraşıyorum. Dalıyo ama 30. Dakka dedim mi başlıyor. E yarım saatte bende ne iş yapabiliyorum ne uyuyabiliyorum. Yoruldum gerçekten. Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı ? Zararı olmayan uyku yapan bişey varsa onu bile düşünüyorum artık. Rezene verdim bi kaç kere ama aynı fark olmadı 🙄😔😔