Bir kaç kez beyaza boyanip sonra üzerine açık soft bir renk yapılabilir sanki. Yani önce rötuş yapılacak.sonra boyama. Boyacı vs görüşün isterseniz. Pembe degilde pudra beyaz tonlar daha şık olur. Ben de yarım pudra üst kalan kısmı beyaz boyattım şuan gözüme batıyor. Ihlamur yeşili krem tonlari daha güzel geliyor. Eşya olunca bebekle tekrar boyacı gözüm de kesmiyor kaldı öyle. Boşken oda değiştirin illa yolu vardır..