Gerçekten sabrım kalmadı ağlayarak yazıyorum çişi çözdük gece bağlamıyorum kuru kalkıyor geldimi söylüyor büyüdüm anne tuvalete yapıcam diyor .Aslında büyük tuvaletini de biliyor tuvalete yapması gerektiği anladı yapmakta istiyor ama korkuyor tutuyor kakasını yapmıyor yine gidip altına yapıyor .5 aydır başladım tuvalet eğitimine evet 5 gün değil 5 ay gerçekten yıldım artık bu durumu yaşayıp atlatan varmı .Nasıl aştınız yardım edin lütfen. Bu arada 3 yaşında