bersu4141 Merhaba bebeğim 6 aylık fakat bütün mamaları denedim kusma sürekli bir gaz çıkarmamız var doktorum sma veya hipp iyi temiz içerikli mamalardan dedi sizce hangisini almalıyım yardıöco olurmusunuz bana combiotic sma comfort bunlar nasıl lütfen cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler
eceninannesiiii bersu4141 merhabalar,sma mamayı çoğu doktor öneriyor ..bizim doktorumuzda ilk ay önermişti .Sma Comfort un özelliği ,kolik bebekler için gaz giderici özelliğe sahip diye biliyorum ,biz Sma optipro almıştık ..
bersu4141 Evet çok zor karar ama bende hipp almayı düşünüyordum biraz rahatlatınız beni teşekkür ederim
canvecanan bersu4141 Optiproyu da denedik alerji yaptı vücudu kırmızı olmustu birde ishal olmuştu sürekli kaka yapıyordu ama Comfortla günde bir defa yapıyor kilo alimida iyi gidiyor Optiproya göre fiyat farkı var sadece
seevoolii bersu4141 biz doğduğundan beri hipp kullanıyoruz bir aylığız. 2.haftadan itibaren gaz sorunumuz daha fazlaydı bir haftadır biberon değiştirdik comotomoya geçtik gaz sorunumuz bariz bir şekilde azaldı. Belki siz de farklı bir marka kullanıyorsanız biberon değişikliği düşünebilirsiniz