ADLina 7,5 aylıkken almıştık uyku eğitimi, gece hep kesintisiz uyurdu ama gündüz uykuları kısaydı uykusuz kaldığı içinde mızmız oluyordu bu yüzden almıştım ben. Şu an 2,5 yaşında hala kendi uyuyor. Ara ara destek verdiğim günler oldu. Mesela bir yere gittiğimizde oda farklı geliyordu yataktan inip oynamak istiyordu ayağımda sallayıp uyutuyordum. Bazen kucağımda gezdirerek uyutuyordum ona rağmen bozulmadı yani eve gelince beşiğine yatıp uyuyacağını anlıyordu