3kedili2bebekli travazol kremi bilirsiniz ondan vardı sürdüm doktorumun da numarası yok ben Beylikdüzü’nde oturuyorum hastane de esenlerde gitmek zor oluyor yakınlarımda birinci hastanesi vardı orasıda kapandı başka yok artık çok sancı tutarsa giderim çünkü bugün şiddetli bir ağrım var bacak aralarımda belimde acaba bebek büyüdügü içinmi yoksa o rahimdeki mantar mı yapıyordur