bilememolabilir kilosu iyiyse uyur tabiki ☺️beslemenize gerek yok.benim bebegim 3 aylikken 6 saat araliksiz uyuyordu.o zamanlar kilosu cok iyiydi.doktorumuz kesinlikle uyandirma uyku duzeni bozulur dedi.suan bebegim 10 aylik.nadir de olsa uyanmadan 6 saat uyudugu zamanlar oluyor.bi kalkiyorum sabah saat 6 🤭gece uyaninca once piş pis yapiyorum.baktim cok direncli uyumamaya mama hazirliyorum.ama dedigim gibi arada bir hic mama icmeden,uyanmadan 6 saat uyuyor ☺️