Simaaaa Evim 24 derece 1 tog uyku tulumu altına uzun kollu zıbın giydirdim uzun altla üstüne tulum giydirdim sadece uzun kol zıbın yeterlimi sizce yoksa atlet üstü pijama onun üstüne tulummu olmalıydı bilginiz varsa yazarsanız sevinirim
merhababen Simaaaa yattığımız odayı 24e sabitliyorum altına sadece zıbın giydiriyorum yeterli oluyor 1 togta ki zaten o şekilde öneriyorlar 24se sadece zıbın🌸