Rmys
17 günlük bi oğlum var doğduğundan beri çıkar çıkar bitmeyen gazı var biz çıkarıyoruz o bi yandan hava yutuyo gazıda bitmiyo bizim gibi olan var mı neden furup yutkunuyo olabilir hiç bi yerde bişey yazmıyo iyi emiyo hamdolsun ama ememdiği zamanlarda yutkunuyo karnını tutuyorum yutkuncağı zaman sanki midesine büyük lokma gitmiş gibi hopluyo midesi 😤😢😢 baktım böyle bi post yok internettede bişey yok benim gibi birileri olmalı
Rmys
[bilinmeyen] çok teşekkğr ederim valla biraz içim rahatladı 💕 bari değsin ya bizde biraz karnına bastırıyoruz bazen çatır çutur çıkarıyo ama her zaman öyle kolay olmuyo
Rmys
[bilinmeyen] evet biraz işe yaradı gibi teşekkür ederim 💕💕