Kızlar perşembe sipral taktırmayı denedim. İlk taktığı bi alet var onu taktı sızıdan ben kendimi çektim. Sipral taktıramadım. O gün biraz kan gelmişti çamaşırıma. O gün başka fark etmedim dünde hafif pembemsi kan bulaşmış çamaşırıma 3 kere filan değiştim bugünden aynı normalmi adet mi oluyorum? O aleti takması sıkıntı mı verdi. Doğum yapalı 3 ay oldu