Papatyack Mamayı nasıl verdem meme reddi olmaz süt var emmiyo ya delircem 1 2 çektikden sonra çıldırıyo vermicem diyorum açlıktan cingan çıkarıyo evde çok yoruldum bunaldım bittim 1 buçuk aydır böyle artık mamayı da arttırdım. O kadar bittimki emziresim bile gelmiyo artık. Zoruyla emziriyom onuda kusuyo😫😣
Daisyy Papatyack alıştırma bardağı kullanabilir 3 aydan sonra. Memeye benzeyen biberon diyenler olmuş en risklisi o zaten kullanmayın. Mamajoo veya wee baby alıştırma bardağı tavsiye ediyor emzirme uzmanları. Damlatmaz yumuşak küt uçlu ve damlatmaz olmalı. Memeye benzememeli ki bebek memeye tercih etmesin.
Kusannesi Papatyack bende aynıydım ağlıyodum resmen artık. Sütüm gelmediği için mama başlamıştık bu sefer biberona alıstı memeden emmek istemedi kolaya alıştı. Biberonla mama vermivem emsin diyodum inat ediyodum aç kalıyodu üzülüyodum yine veriyodum mecbur. En son araştırdım avent göğüs uvu kalkanı aldım silikon yumusacık. Onu göğüsüme takıyorum biberon sanıyor, o şekilde hemen tuttu şuan biberonda versem emiyor göğüsümü
Sumeyye123 Papatyack bebekler biberona çok çabuk alışıyorlar bu sefer bizi emmek istemiyorlar benim oğlum 2 aylık 2 aydır meme+mama gidiyoruz şırıngayla veriyorum ben oda zor olmuştu hastanedeki hemşirede serçe parmağını ver emerken kenardan sık demişti 2 aydır öyle yapıyorum çok şükür bi red yaşamadım
Glycn Akis hizi yavas memeyi taklit eden uclu biberon kullan canim biberon hizli akiyor diye memeyi emmek zor geliyor bebişlere 🤦🏻♀️
mraslan Papatyack Atakta olabilir. Bir de biberona alışmış olabilir biberondan beslenmek onun daha kolayına da gelebilir canım. Ya da dönem dönem bebekler meme/mama reddebiliyor. Sabretmek lazım
Seymaece Papatyack mamajoyu beğenmedim ben bebek emerken biberonun ucu içine çöküyo. Philips avent aldım anne göğsü gibi bide onu deneyin derim
Sdemirel Papatyack 3 aylık olduk 1 aydır mama artı meme gidiyoruz günde iki kez falan mama veriyorum vermeden biraz emziriyorum doktorum öyle dedi şuanlık bir sıkıntı yaşamadık çok şükür öyle deneyin bir de
mraslan Papatyack şırıngayla ya da alıştırma bardağı ile mamayı da bi anda bırakmanız çok zor olur sizin için akşam veriyorsanız lakin ilk akşamların cc sini azaltmakla başlayabilirsiniz
Daisyy Papatyack kaşık olur tabi ama bebek sabırsızlanır ve zaman alır yine de deneyin eğer olmazsa alıştırma bardağı alın zaten ileride suyu da alıştırma bardağı ile içmesi gerek
fatma1965 biberona alıştı herhalde memeyi sağarak biberondan vererek devam edebilirsin canım, kolay değil ama yapacak birşeyde yok, uykıuda iken emzirmek daha kolay olabilir
Kusannesi Papatyack https://www.e-bebek.com/philips-avent-scf15600-gogus-ucu-koruyucu-2li-15mm-kucuk-p-pav-756/