gl99 Kızlar bebeğim 1 aylık ve uykudan uyanınca önce emzirip sonra altını değiştiriyorum çunku önce altını değiştirdiğimde biraz emip sonra hemen memede uyuyor. Sizler nasil yapıyorsunuz önce altınımı değiştiriyorsunuz yoksa emziriyormusunuz
cokbilmismom gl99 bebeğimin reflüsu var emzirdikten sonra hemen altını alamam kusar. O yüzden uyandığında hemen altını alıyorum sonra emziriyorum.
gl99 Kontes0011 birçok kişi öyle yapıyormuş emzirmeden sonra tekrar yapıyormu acaba. Çunku ben öyle denediğimde tekrar yapıyordu
gl99 cokbilmismom emzirdikten sonra tekrar altini yapiyormuydu. Benim bebeğiminde reflusu var ve çok kusuyor
cokbilmismom gl99 evet her zaman değil ama arada yapıyordu. Kaka yaptığında mecburen alıyordum biraz bekletip gazını falan çıkartıp. Ama tabi yinede kusuyor emdikten sonra yatırmak hiç yaramıyor
merveakbulut06 gl99 bebeğim bir bucuk aylık olacak doktorumuz kaka yoksa bez dolu degil ise her uykuda altını açma emziren gazını al ve yatır diyor yani buda bebegi rahatsız ettigi için cok önerilmiyor aslinda
canvecanan gl99 bebeğim 20 gün küvezde kaldı emzirmeye gittiğimde ordaki hemşireler önce altını değiştir sonra emzir diyordu yoksa kusar bende öyle yapıyorum eve gelince bir iki defa beslenmeden sonra altını degistirdigimde kusmustu