Ben taaa üni zamanında bi korse almışım miss claire markası en çok ondan memnunum yamuna da kullandım owlide hemen hemen her markayı kullandım. Miss claire giyiyorsun yarım saat sonra bedeni o kadar güzel inceltiyor ki şortlu üst bedeni de saran bi korse göğüsler dışarıda bıracak şekilde bi modeli vardı. Geçenlerde baktım ne bunun markası diye sonra nete baktım 2 bin lira fiyatı var. 2 bin verecek kadar iyi mi etin sıkışmaya müsaitse güzel toparlıyor ve en önemlisi günlük kullanıma uygun giyince korse giymiş gibi olmuyorsun yani rahat ama işte alttan çıt çıtlı değil tuvaletler sıkıntı maalesef.