eylul26 aslında iyi bişey sosyal bir çocuk olur inşallah böyle. Ama ileriki aylarda size düşkün olur. Oğlum 2yaşında. Hep insanları sever ama ortamda ben varsam. Ben bi odadan çıkayım oynadığı kişileri bırakıp ağlamaya başlıyor. E bu da beni bunaltıyor malesef. Yani canınızı sıkmayın yakın zamanda anneci olacaktır.