hayalperest2310 Kızlar gündüz uykusu iyi kolay ama gece uykuya geçiremiyorum niye böyle oldu anlamadım kendi kendine uyuyan bir bebekti
BENOYLEUYGUNGORDUMM hayalperest2310 15 aylık 1 haftadır uyutamıyorum ne öğle ne gece ilk defa böyle bişey yaşıyorum yani nasıl bu kadar uykusuz kalabiliyor hayret ediyorum
kizinaasikbiranne hayalperest2310 bizimki de 21 aylık olucak 1-2 aydır çok huzursuz uykuya geçiyor var yani normal
hayalperest2310 aysebb 19 aylık olacak kaç gündür. uyutamıyorum gece 1 e kadar zor uyutuyoruz normalde gece uykusuna 9 da gecerdi
hayalperest2310 BENOYLEUYGUNGORDUMM bebişlerin günü gününü tutmuyor ki tam düzen oturdu derken sar başa 😂😂😂😂
hayalperest2310 egee_momm öyle kız günü gününü tutmuyor tam bir ohhh çekeyim diyorum burnumdan geliyor korkuyorum artık yeni güne uyanmaya 😂😂😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM hayalperest2310 yan bizim ki öyleydi ne oldu nazara mı geldi anlamadım. Kız acaba 2 yaş sendromuna falan mı giriyor bugün o aklıma geldi:)
hayalperest2310 BENOYLEUYGUNGORDUMM benim aklıma da geliyor ama daha değil yaaa hiç hazır değilim ki ben 🫠🫠🫠
BENOYLEUYGUNGORDUMM hayalperest2310 bende değilim😃Bugün kuaföre gittim sahibinin 3 yaşında bebeği varmış. 1.5 yaşında başladı ama burnumuzdan geldi 2 yaş dedi. Dedim acaba olabilir mi:)
hayalperest2310 kizinaasikbiranne geçmiyor desteksiz uyurdu şimdi de salla diyor sallamayla da uyusa keşke tamamen numara yapıyoe
kizinaasikbiranne hayalperest2310 ne yazık ki bu aylar da huy değiştiriyorlar çünkü büyüyorlar 🙈 benimki de çoook değişti tam desteksiz uyumaya başladı şimdi de kıcağımda bile uyutamıyorum illa ayağımda istedği zaman uyuyacakmış