Merhaba arkadaşlar benim bebeğimin iki ayağı da içeri dönük bir şekilde doğdu 7 günlükken alçıya alındı 1 ay hee hafta alçı değişti şuan pev ayakkabısı kullanıyoruz 1 buçuk ay oldu günde bir saat çıkarıyoruz benim gibi anneler var mı bunu yaşamış süreç nasıl ilerlediğine dair bilgi verebilecek ve yürümesinde problem yaşayan oldu mu