Ay bende öyleydim inan psikolojim bozulmuştu çok ve gurbetteyim böyle eşimi işe gönderince kolum kanadım kırılıyordu kendi evine yabancı olmuştum resmen gelsin diye saat sayıyordum şükür şimdi 5,5 yaş büyük oğlum 5,5 ayda küçük oğlum biraz biraz sanki düzene girdik en azından alıştık diyebilirim he bide bizim 1,5 aylıktan beri yoğun alerji yaşıyoruz ben süt ürünü kuruyemiş çilek domates falan tüketmiyorum aylardır bundan dolayıda hem bedenen hem ruhen çok yıprandım onca şeyin üstüne ama işte zaman neyseki geçiyor zorda olsa 🥲🥲🥲