Kizlar evet kizim 15 aylık olmak üzere, ve assssla yemeğe doymuyor.
En cokta misafirlige gittiğimizde bize hiç nefes aldırtmıyor.
Hep bir şeyler yemek istiyor, veriyoruzda ama artık bir dur demek istediğimizde, vermediğimizde kıyameti koparıyor😔😔 gerçekten bu durum bizi çok uzuyor. Artik eşimle bir yere gitmek istemiyoruz.
En son nişana gittik, ordada yine aynı şeyleri yaşadık, herkes bize bakıyor çünkü öyle bir bağırıyorki sanki bişey olmuş..
Masada yemek gördüyse, başka hiç bir şey, yeni bir ortam , oyuncak, çocuklar olsun ilgisini çekmiyor.
Bimiyorum bu konuyu nasış cözeriz😟😔