1anne1bebek___
Biz de ateş bir gece oldu hemen düştü
Ardından ağzının kenarında azıcık bir yara, damaklarında 4-5 nokta ve dilinde 2 nokta yara vardı. Ağzı çok kötü yara olmadı oğlumun yani.
En büyük sıkıntı elinin üstü ve avuç içi, bir de ayaklar oldu.
İlk gün değil de 2-3. günler yaralar belirginleşiyor sonra bazısı su topluyor ve 5. Gün gibi geçmeye başlıyor
Bizde böyle oldu bugün tam 1 hafta oldu. İzleri kaldı yaraların
Nioli, lavanta, tatlı badem. Bu yağları karıştırıp sürdüm hep. Ara da kantaron yağı sürdüm. Bir de kaşıntı kremi sürdüm. Bunların faydası oldu mu bilmem fazla yayılmadan geçti