arelinannesi1 Kızlar bizim konağımız geçmiyor 7 aylık oldu vücudundaki kuruluk bitse kafasında konak başlıyor konak azalsa vücuttaki kuruluk artıyor vücut kremi var ama kafasına kullandı ğımızı kaybettim egzama var geçmiyor bi türlü bizim gibi olan var mı ya
Kontes0011 arelinannesi1 kafasına kullanmadım hiç. Konak olduğunda banyo öncesi yağ sürmüşlüğüm oldu. Bi kere yara gibi egzama çıkmıştı kafasında ona kortizonlu krem vermişti diye hatırlıyorum
arelinannesi1 Kontes0011 evet bize de krem vermişti yağla vs geçmiyordu ama kaybettim e nabızdan falan görebilir miyim reçete leri
arelinannesi1 Ay buldum internetten peitel isimli bi krem bunu kafasına konak olan yerlere sürmem lazımdı bakıcam bakalım hemen eve inşallah bulurum bulamazsam alınıcak