Arkadaşlar iyi akşamlar Google da araştırdım ama bulamadım belki bilenimiz vardır diye sizlere danışmak istedim bebeğim. 13 aylık ben yıl yıl bebeğime nasıl davranmam gerekiyor atıyorum 2 yaş sendromunda nasıl yaklaşmalıyım ya da bişeyi ağlayarak yaptırmaya çalıştığında ona nasıl davranmam gerekiyor bunları anlatan bi kitap istiyorum yardımcı olacak var mı