ea_aylms6 Perakus12 hiçbir türlü uyumuyor ya delircem😔😔 2 ay 10 günlüğüz daha ve zerre uyumuyor her gece uykuduna geçişte böyleyiz ve kucağımda uyuyor daha dermanım kalmadı🥹🥹
defnebak Perakus12 0şuan sallıyorum ama alkış yapıyor oynamak istiyor ama 2 dk önce uyumak için ağlıyordu
Kontes0011 Benim ki 38 günlük. Çok uyanık kalamıyor ama dün 22:30 da yatırdım 23:30 da uyandı geri uykuya dalması zor oldu. Şimdi uyutmayayım bekleteyim dedim kendi uyudu kaldı. Düzen oturana kadar böyle
Bayancorek Perakus12 26 aylık doğduğundan beri böyle, öyle alıştı bu düzeni benimsedi. 7:30 gibi uyanıyor sabah.