yetertolga Bebeğim üç aylık oldu rota aşısı için bilgi verildi siz yaptırdınız mı , ,yan etkileri oldu mu ,tavsiye ediyor musunuz
Minmini yetertolga biz yaptırdık. Hiçbir yan etki yaşamadık. Bana kalırsa kesinlikle yapılmalı çünkü bebişler için çok sıkıntılı oluyor mikropla aşısız şekilde karşılaşırlarsa. Zaten ağızdan yapılıyor kolaycacık sadece aşının sonrasında aşıyı kusmasın diye bir 20-30 dk kadar beslemiyorsunuz bebişi o kadar.
durummkizim yetertolga 2 doz seklinde yaptırdım. Şimdi menengok aşıları 2. Dozları yapilcak 1 kasımda bebegim tam 7 aylik olduğunda yani
Prenses-annesi1 yetertolga 1900lü falandı 1 ay önce değişöişmidir ücret bilmiyorum bana doktorumuz herşeyde iyi su kullanırım yıkarken bile dersen dedi hiç yapmayalım demişti o zaman ben 2 çocuğumada yaptırdım 3 ve 5. Ayında
yetertolga Minmini çevremde tanıdığım kişiler hiç yaptırmamış o yüzden herkesin yanıtları için teşekkür ederim 🤗
Minigiimm_ Benim de ayın 13’ünde bebeğim üç aylık olacak ben de yaptıracağım. hemşire yakın bir aile dostu kesinlikle yapmam gerektiğini söyledi doktorum da aynı şekilde
Sermec27 mbkutan biz 1 buçuk ay önce yaptırdık ilk dozu 1906 TL ödedik 15 gün sonra da ikinci dozu olacak 🥰
yetertolga Sermec27 ikinci dozdan sonra da yazar mısınız herhangi bir yan etkisi olur mu? İnternette yan etkileri olabilir diyor o yüzden birkaç öneriye ihtiyacım var 🤗
Deletedmom_220 yetertolga ben yaptırdım . Yan etki olmadı. Ağızdan veriliyor. Bebeğini besle gazını al. Aşı sonrası yarım saat beslenmek yasak. Kusarsa boşa gider