tekbebek 34663466 işte biraz daha kule yapalım yok arabaları dizelim beşikte değil mavi yastıkta uyicam mavi suluktan degil yeşilden içicem klasik 2 yaş😅
Biz3kisiyiz_ 34663466 canları sıkılıyor napalim 😂 bizimki yapar yapar kızma anne der bide o an eriyorum bişey diyemiyorum 🥲
34663466 busmomm masallah ne guzel ılkını buyutup 2 cı olmus ben cok korkuyorum şimdi olsa hem hamilelik hem kızım nasıl olur dıe
busmomm 34663466 bence cok güzel olur yoldaş olurlar birbirine hoş şuan benmkiler kedi köpek gbiler ama olsun güzel günler 😍🤌🏻
34663466 fatmaselbala olabılır benim kızda gec kalkıyodu o zmanlar belki o yuzden yaptı anlamadım ama gectı cok sukur
iki_prensesannesi 34663466 çoktan uyudular 😀 bende kirli sepetini izliyorum aktivite olarak biz hava güzel oldukça bol bol parkdayiz yada yürüyüşe gidiyoruz kizlarimla
34663466 iki_prensesannesi bende sureklı çıkarırım hava guzel oldukca dun de cıksrdım bugunde çıkarırım hava guzel bu ara. Masallah uyusunlar kuzucuklar
34663466 fatmaselbala evet cok aktıf hıc yerinde durmaz sureklı bıseyler pesınde keyfi yerinde olunca bu ara hasta mızmız o ayrı
fatmaselbala 34663466 bizde öyle oturmak yok yorulmaktan uyuyamıyor artık o kadar sürekli bi koşma hali 🤣
34663466 busmomm ben anlamadım ama 2 Cocuga karşı hep yok yok diyorum. İsterim aslında ama bılmıyorum ya hayırlısı. Guzel olur tabı kızıma arkadas olur da zman bakalım