Oğlumun ateşi üç dört gündür hep 37.5 ile 38.2 arasında. 4 gün önce 1.ay aşısı olmuştu. O günden beri böyle. Sağlık ocağındaki ebeye sordum çok yüksek değil acile gitmenize gerek yok dedi. Evin sıcaklığını 24 derecede tutuyoruz buna rağmen oğlumun ateşi hep bu şekilde 37 üzerinde çıkıyor. Bu normal mi ? Telaşlanmalı mıyım? 🙄