sdcka içirdiğiniz biberonla da alakalı olabilir şöyle anlatayım ben philips avent aldım çok zor emiyordu yavaş akış olduğundan ötürü sonra görümcem weenin biberonunu aldırttı onda da çok hızlı içtiği için günde bir iki kere ağızdan burundan fışkırır derecede kusuyordu .Sonrasında ben tekrar philipsi kullanmaya başladım .Çok şükür bayadır öyle bir durumla karşılaşmadım .Benimki biberondan ötürü kusuyordu.Dediğim gibi 90 yapıyorum yada 120 ya tamamını bitiriyor yada bırakıyor kalanı da zaten döküyorum tekrar içirmiyorum.Yeri geliyor 150 içtiğide oluyor.Dediğim gibi doydugunda anlarsınız zaten emmeyi bırakıyor yutkunmuyor ne kadar verseniz de içmiyor