Merhaba anneler 8.5 aylık bebeğim 2 gün önce sabah yataktan düştü hemen doktora götürdük kusma,gözlerde kayma gibi belirtiler olursa tekrar getirin dedi akşamüstü kustu 2 kere artarda fışkırır tarzda değildi azdı ama korktuk yeniden gittik kan aldılar,tomografi çektiler Şükür hiçbir şey çıkmadı ama o günden beri kendime gelemiyorum hem olanlardan hemde tomografi çekildiği için huzursuzum biliyorum gerekliydi ama çok zararlı olduğunuda biliyorum beklesemiydim biraz daha akşam götürmeden😢