Umaysukusunannesi Bazıları koldan vuruyor bazıları bacaktan neden hepsi aynı yerden vurmuyor bize koldan vuruldu
Ess92 Umaysukusunannesi yürümeye başlayan bebekte bacaktan olmaz ama bacaktan vurmuştu bizimki de.. siz söyleyin koldan yapsınlar
Miracinannesi_ Umaysukusunannesi kasa yapıldığı icin zayıf bebeklere bacaktan iri bebeklere koldan yapıyorlar
Yarenylmzz Ess92 Miracinannesi_ bu bilgileri ebe mi verdi bize böyle şeyler söylenmedi bacaktan oldu 🤷🏻♀️
Miracinannesi_ Yarenylmzz bana değil buradan bir arkadaş sormuştu hemşire öyle soylemis ama mantıken de kastan olduğu için doğrusu odur