adnplt İlk gebeliğimde düşük yaptım Gebeliğimde 32 haftalık erken doğum yaptım Kan pıhtılaşması varmış doğumda farkedildiği için 2 gebeliktete sorun yaşamışım Kez hamile kalırsam tekrar erken doğum olur mu korkum var bir yerde önceki gebelik erken doğum olduysa diğerleri de erken doğum olur gibi bişey görmüştüm İlki erken doğum sonraki tam haftasında doğum olanlar var mı
OrdekYavrusu adnplt pıhtılaşma için kan sulandırıcı kullanmanız gerek diye biliyorum. Bu sayede hem bebek gelişimi geride kalmaz hem doğum inşallah zamanında olur
anfzya adnplt her hamilelik aynı olmaz benim ilk kızım erken doğum 2. Kızım kan sulandırıcı hap ve gobekten iğne olamama rağmen yüksek tansiyon sebebiyle erken dogum fakat 3 . Doğumum oglumda yine iğne ve haplarla hiç bir şey olmadan zamanında doğum yaptım
Minmini adnplt pıhtı durumu için direk kan sulandırıcı başlar doktorunuz ama erken doğum olacak diye bir şey yok her hamilelik kendine özel içinizi ferah tutun🙏
delihatun01 adnplt İlk dogumum 37 haftamda oldu sancım geldi sezeryan 2ci dogumum 39 haftamda oldu Üçüncü dogumum 35+6 haftada Dördüncü dogumum 36 İkinci doğum harici hepsınde sancım geldi
adnplt OrdekYavrusu işte ilk bebeğim kan pıhtılaşmasından dolayı düşmüş hamileliğimde doktor söylemedi bişey kan pıhtılaşması falan oda doğumda farkedildi artık hamileliğinde iğne kullanacaksın dedi ama tabi iş işten geçti çocuğum erken doğdu
OrdekYavrusu adnplt bu yüzden yeniden hamilelik düşündüğünizde doktorunuza haber verip kan sulandırıcıya başlamanız lazım. Ne zaman başlamanız gerektiğini bilmiyorum
anfzya adnplt ilk kızım 35 hafta doğdu hiç bir problem yaşamadım ciğer gelistirici iğne olmuştum hamileyken 2. Kızım herşey yolunda giderken 4 gün içinde oldu malesef cigerleri gelişmemişti yoğun bakım surecimiz oldu
anfzya adnplt yok cnm oda 35+4 de doğdu hersey iyi giderken 4 günde tansiyonum yükselişe geçip gebelik zehirlenmesi yaşadım mecburen alındı
adnplt anfzya yani anlayamadım çok özür dileyerek soruyorum beneğiniz yaşıyor mu anlayamadığım için soruyorum 🙏🏻
Minnakordek adnplt ben ilkini 34 haftalık doğurdum ikincide doktorum 35 de doğum olmasını bekliyorum bebek aşağıda bilmem ne kaç cm yani doğuma hazırlanma belirtileri dedi 32 de izne ayrıldım bebeği 41 de doğurdum