Hanımlar 1 aylık bebişim ellerinizden öper :)
Bebeğim doğdu doğalı hiç meme tutmadı mecbur sağıp veriyorum 120 cc içiyor gazını cıkarıyorum altını değişiyorum yarım saat 45 dk içinde tekrar Aranıyor ve ağlıyor bir daha sağıyorum içiriyorum gaz çıkarıyorum altını değişiyorum sonra yine aynı yani ben anlamadım doymuyor mu ya da neden bu kadar çabuk acıkıyor perişan oldum gece aynı gündüz aynı yesin tabiki iştahlı olması güzel masallah ama hiç bir iş yapamıyorum 24 saatim sağ içir gaz çıkar altını değiş böyle geçiyor normalde 2 saat aralıkla içmesi gerekmiyor mu nefes aldırmıyor bana göğüslerim dolmadan sürekli sağıyorum yoruldum