Herkese merhaba, kızım 23 aylık iki üç haftadır aşırı sinirli sebepsiz yere bir anda ağlama krizine giriyor kendini sıkıyor aynı zamanda da alttan dört dişi birden çıkıyor ayı gereği mi dişlerden dolayı mı böyle anlamadım ama çok zorlanıyorum ne yapacağımı şaşırıyorum artık normal mi 😔