adenmoms İlk defa bu kadarını yaşıyorum 2,5 yaşında kızm bir sebepten dolayı krizlere girdi öfke nöbeti geçirdi ısırmalar bana saldırmalar vurmalar tırmalamalar sıkmalar kollarım kıpkırmızı çizik için de sakin kalıp sakinleşmesini bekledim 15-20 dk sürmüştür bu şekil bagırmalar ağlamalar sonra bende ağlamaya başladım ben ağlarken hala bana saldırma icindeydi kızımı tanıyamadım ilki yaşattı bana ve ne yaşattı şoktayım başıma ağrılar girdi . Ve şuan konuşmuyorum kendi peşimden dolaşıyor bişeyler söylüyor ama asla dönüp bakmıyorum bi kaç kez de geldi öptü sanırım farkında birşeylerin doğrumu yapıyorum yanlısmı yapıyorum onuda bilmiyorum
hilalsaree adenmoms bi kızım 2,5 yaşında biri de 2 aylık 2 aydır huy değişimleri çok oldu ağlama krizleri geçiriyor çığlık çığlığa ve gece de uykudan uyanıp sebepsiz yere ağlıyo çok zorlanıyorum kardeşi olduğundan beri geriye gitti resmen bebek gibi davranıyor çoğu zaman hep ilgi istiyor ve yetemediğimi düşünüyorum sürekli ağlıyorum bu sebepten çok yıprandım :(
_eride109 adenmoms Normaldr canım benm buyuk kızda basını yerlere vururdu.. kendını ısırırdı cevredekı arkadaslarını ısırırdı Bı yerlere gıtmeye utanırdm artk .. Cok sukur o donemler gectı asırı huyszdu .. sımdı cok sukurr cok mulayımlestı 😅
Mamim Zor bir durum,bizde de arada iki yaş krizleri oluyor bu kadar ileri boyutta olmasa da. Sakinlestikten sonra kızımla konusuyorum. Henüz öfkesini yönetmeyi bilmediği için bu kadar krize giriyor. Küsmeyi ogretmiyorum, sarılıyorum.
___ Benim de 3 yaşında oğlum bazen o da krize giriyor öfke nöbeti geçiriyor ama sarılınca öpünce sakinleşiyor hemen ,bide bence küsmeyi öğretmeyin ,anlatın bol bol karşınızda bir büyük var gibi gerçekten anlıyorlar💐