Kkubraa Benım kızımın adını eşim yanlış yazdırmıştı nufğa müdürlüğü VS heryere başvurduk kesinlikle dava acmanız gerekli dediler 1 harf değişikliği için. 🫤
3 avukatla konustuk 20 bin TL istediler 9 ay 1 seneyi bulur dediler. Bende obdüsman Ankara denetim kamu kurumu diye bir yer var oraya yazdım durumu. Ordan 1 kişi aradı Allah razı olsun biz böyle seylere bakmıyoruz ama ilgilenince dedi. Saolsun ilgilendi dilekçeler verdik VS falan 1 ayda halledildi. Kimliği geldi heryerden düzenlemesi yapıldı.
Kızımın adı Laren Karya ama babası dogum heyecanı ile Laren Kayra yazdırmış 🤣
Zaten heryerde yanlış yazıyorlar. Çikolatası emzik zinciri hediyelikleri 1 yas fotoğraf cekimi VS hep yanlış yazdılar düzenletiyoruz sürekli her yerden 🤣