basakburcu benim bebeğimde mesela sadece emiypr ve ek gıda alıyor şuan 1 yaşında. Ek gıdasını da iyi yiyor yani çok seçmez ama 6 aylıktan beri sürekli saatte bir kalkıyo. Doktorum alışkanlık kalkması bu demişti şuan 11 kilo. Aç kalan bi çocuk bu kiloda olmazdı şuan demişti. Yani emin ol açlıktan uyanmıyorlar,duygusal açlık deniyormuş ona,diş sancısıda olabiliyor hersey olabiliyor