Baldanadam_ Kızlar bebekleriniz için yürüteç mi yoksa yürüme arkadaşı tercih ettiniz fikirlerinize ihtiyacım var bebeğim şuan 4, 5 aylık şimdiden almayı düşünüyorum🤗
Ballilokmam11 Baldanadam_ 2 side vardı ama yürüme arkadaşıni daha çok sevdi kizim hala oynuyor 15 aylik yürümesine rağmen şuan, yuruteci kullanmadık zaten öylece kaldirdik
beyzzsenturkk_ Baldanadam_ yürüteç kullandım 5-5,5 aylıkken 7. ayın sonu kaldırdım emeklemeye başlamıştı geriletsin istemedim bi daha da binmedi zaten kısa sürede baya ilgisini çekti ve işimize yaradı yaşında da yürüdü
yenianne01 Baldanadam_ benim büyüm kızım 13 yaşında ozamanlar bu kadar bilmiyordum yürüteç almıştım 1 kere bile binmedi ve sonrasında sağlıksız olduğunu öğrendim arkadaşımın çoçuğuda uzun uzun bıraktığından sorun yaşadı bu yüzden diğer çoçuklarda almadım Şuanki 17 aylık oğluma yürüme arkadaşı aldım yürüteçe gerek yok bence
Baldanadam_ bisenakillisinzaten bebeğim erkek olduğu için yürüteç alma diyorlar yürüme arkadaşını da kullanılabilir mi bilemiyorum ki hiç çevremde de kullanan olmadı
Ballilokmam11 Baldanadam_ yok yok sadece karşısına geçip gel felan yapıyorduk kendisi nasıl yapacağını biliyor bebisler müzik felan olunca bayagi ilgisini çekiyor
beyzzsenturkk_ Baldanadam_ saatlerce üstünde kalmayacak ya herseyin zararı var süresi iyi ayarlandığı sürece kullanıslı siz bilirsiniz
leylannpembemontu Baldanadam_ yeni başladık biz 6 ay 2 günlük bir hafta oldu başlayalı az az binip oyalanıyor inşallah bi sıkıntı olmaz
One-life Baldanadam_ ikisi de aslında. 6. Aydan sonra yürüten 9. Aydan sonra yürüme arkadaşı . İkisinin işlevi farklı
Baldanadam_ One-life ikiside yürümeye destek yardımcı olarak biliyordum ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim