Deletedmom781 maskeli daha iyi canim, icine serum fizyolijik katip kullanabilirsin bebegine. Ama bazen maskeyle durmuyo sıkılıyorlar bebekler. Diger makinede ise, havadaki tozlari kapip neme dönüştürme riski var açıkcası yani ikisindede eksi ozellikler var. Bendeki maskeli olandan, 200 tlye almistim, cok memnunum