9 aylık bebeğim günde 2 öğün yiyordu 3 4 gündür gündüz mama içmiyo yemek yemek istiyo ama mama içmediği için kabız oldu sebze ağırlıklı yiyor kayısı da veriyorum gün içinde ama düzelmedi farklı bi mama versem içer mi başına bu tarz birsey gelen varmi ne yapmam gerekiyor